Profesjonalna reklama wideo i jej wpływ na odbiór Twojej firmy
Reklama dźwignią handlu – to znane powiedzenie, zawierające olbrzymi ładunek prawdy. Jednak, by reklama była skuteczna, należy wybrać odpowiedni kanał i grupę docelową. Czym są reklamy wideo i jaki mają wpływ na odbiór korzystających z nich firm?

Reklamy wideo w systemie Google AdWords
Reklamy wideo, czyli tak zwane Video Ads są rodzajem reklam, które służą do promowania treści wizualnych, jakie znajdują się w serwisie YouTube. Można je wyświetlać zarówno w YouTube, jak i w serwisach partnerów wideo oraz w aplikacjach dedykowanych urządzeniom stacjonarnym i mobilnym, które należą do sieci reklamowej Google. Reklamy wideo z Google AdWords są wyświetlane na stronie głównej serwisu YouTube, w wynikach wyszukiwania Google, a także pojawiają się w oknie odtwarzania w czasie emisji filmu. Dostępne formaty reklam wideo Google Ads to: reklamy wideo TrueView Discovery, reklamy TrueView In-Stream i tak zwane reklamy w przerywniku.
Reklamy True View IN-STREAM na YouTube – są ściśle związane z odtwarzaniem filmu – mogą mieć długość kilku lub kilkudziesięciu sekund. Pojawiają się zazwyczaj przed rozpoczęciem filmu albo w trakcie, ewentualnie wyświetlana są na samym końcu jego odtwarzania. Użytkownik serwisu może wyłączyć reklamę po 5 sekundach lub obejrzeć ją w całości. Są wyświetlane z możliwością pominięcia lub nie.
Opcja reklam True View Discovery jest dedykowana użytkownikom, którzy posiadają gotowe i opublikowane na kanale YouTube filmy reklamowe. Ten format wideo pojawia się w wyszukiwarce filmów YouTube jako zajawka reklamy. Po kliknięciu zainteresowana osoba może obejrzeć reklamę. Poza tym miniaturka reklamy wideo przez cały czas widnieje na stronie, co zazwyczaj wzbudza zainteresowanie odwiedzających osób.
Olbrzymia konkurencja w Internecie powoduje, że pozyskanie nowych klientów staje się coraz bardziej trudne. Warto więc wykorzystać i wypróbować każdą dostępną metodę promocji.

Dlaczego reklama wideo w Internecie jest godna uwagi?
Człowiek jest wzrokowcem i najwięcej bodźców oraz informacji koduje wzrokiem. Dlatego treści przekazane w formacie wideo są zdecydowanie łatwiej przyswajalne przez użytkownika niż pisany tekst pisany lub hasło reklamowe. Potencjalny klient szybciej zapamięta obejrzaną reklamę, a wraz z nią będzie kojarzył daną markę. Co daje reklama wideo firmie?
- bardzo szybkie rozpoznanie marki na rynku przez klientów,
- powiększenie sieci odbiorców,
- wzmocnienie i polepszenie wizerunku firmy,
- stworzenie potrzeb zakupowych u użytkowników.
Poza tym reklamy wideo można z powodzeniem nakierować na wybraną docelową grupę osób, które mogą być zainteresowane danym produktem. Twoja firma stanie się więc rozpoznawalna, a przez to zyska nowych klientów, a Ty zwiększysz obroty.

Uzyskaj już dziś darmową wycenę!
Zapraszamy do kontaktu z nami – Twórz z nami swoją markę! – https://crept.pl/contact/
Jesteśmy czołową agencją reklamową w Polsce, więc naszą siłą jest umiejętność tworzenia skutecznych materiałów reklamowych, które nie tylko przyciągają uwagę, lecz również generują zyski.