fbpx
Kontakt

Crept.pl, Działamy na terenie całej Polski!

Zadzwoń teraz! (+48) 786 95 03 34 biuro@crept.pl
Obserwuj nas!

Panel klienta

Która Agencja Reklamowa? W biznesie reklama jest niezwykle ważnym aspektem codziennej działalności. Klienci nie zauważą firmy, jeśli ta nie będzie widoczna. Dlatego tak istotna jest odpowiednia kampania reklamowa i wybór profesjonalnej agencji reklamowej. Jak wybrać i czym się sugerować przy podejmowaniu decyzji o współpracy z agencją reklamową?

Agencja reklamowa – co to jest?

Agencja reklamowa jest firmą, która specjalizuje się w projektowaniu oraz realizuje kampanie reklamowe lub jednorazowe akcje promocyjne dla usług czy produktów innych marek. Zgodnie z obowiązującą w Polsce Klasyfikacją Działalności Gospodarczej, do zadań agencji reklamowych należy:

  • projektowanie, planowanie, zamieszczanie reklam we wszystkich dostępnych mediach np.  drukowanych, radiu, telewizji, Internecie;
  • projektowanie, planowanie i umieszczanie reklam zewnętrznych;
  • dystrybucja i doręczanie prospektów, ulotek oraz próbek reklamowych;
  • tworzenie stoisk, konstrukcji i miejsc pod wystawy,
  • prowadzenie kampanii reklamowych, usług reklamowych, których celem jest zdobycie i zatrzymanie klientów poprzez różne działania marketingowe: promocję produktów i usług, marketing bezpośredni, doręczanie i zamieszczanie prospektów, a także próbek reklamowych oraz bezpośrednią reklamę korespondencyjną;
  • doradztwo marketingowe.

Ważną dziedziną działalności agencji reklamowych jest także identyfikacja wizualna oraz stosowanie nowoczesnych możliwości reklamy, jak kampanie ambientowe i guerilla marketing. Agencje reklamowe zajmują się również pełną obsługą graficzną klienta.  

AGENCJA REKLAMOWA CREPT - STUDIO GRAFICZNE
Agencja Reklamowa – Crept®

Na co zwrócić uwagę przy wyborze agencji reklamowej?

  • Wybór odpowiedniej agencji reklamowej powinien być zgodny z działalnością danej firmy oraz określeniem rynków, na których przedsiębiorstwu najbardziej zależy. Jeśli Twój biznes funkcjonuje wyłącznie w Internecie, warto się skupić na wyspecjalizowanych agencjach interaktywnych, które zajmują się głownie promocją marek w sieci lub agencjami typu SEO/SEM np. Artefakt, Verseo, Crept.
  • W sytuacji, gdy firma jest obecna w świecie wirtualnym, ale i w realnym, warto pomyśleć o tradycyjnych środkach przekazu. Wtedy agencja typu full service spełni swoje zadanie. Do kampanii wizerunkowej wybierz specjalistyczną agencję PR, której kompetencje skupiają się na dbaniu o wizerunek konkretnej firmy, usługi lub produktu. Taka agencja zadba o relacje firmy z klientami, dziennikarzami, inwestorami, influencerami itp.
  • Wybierając konkretną agencję, warto skupić swoją uwagę na jej renomie (opinie klientów na pewno pomogą w wyborze) i portfolio z dotychczas zrealizowanych zadań. Mały research nikomu nie zaszkodził przy wyborze najlepszego rozwiązania.
DARMOWA WYCENA - AGENCJA REKLAMOWA CREPT - STUDIO GRAFICZNE

Uzyskaj już dziś darmową wycenę!

Zapraszamy do kontaktu z nami – Twórz z nami swoją markę! – https://crept.pl/contact/

Jesteśmy czołową agencją reklamową w Polsce, więc naszą siłą jest umiejętność tworzenia skutecznych materiałów reklamowych, które nie tylko przyciągają uwagę, lecz również generują zyski.

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Potrzebujesz nietuzinkowego projektu?

Zacznijmy współpracę!

Zamów darmową wycenę
  • right image
  • Left Image