fbpx
Kontakt

Crept.pl, Działamy na terenie całej Polski!

Zadzwoń teraz! (+48) 786 95 03 34 biuro@crept.pl
Obserwuj nas!

Panel klienta

Reklama wideo? Najpopularniejszą platformą wideo jest serwis YouTube. Każdy, kto z niego korzystał, zauważył na pewno reklamy, które się w nim pojawiają. Warto wiedzieć, że nie jest to jedyny player wideo. Poza tym Internet jest pełen materiałów wideo, a w sieci wielu wydawców posiada własne narzędzia, które służą do emisji wideo i jednocześnie reklam. Jak stworzyć sprzedającą reklamę wideo, czyli taką, która będzie oglądana i zwiększy ruch na stronie docelowej? Poznaj 5 inspirujących przykładów reklam wideo.

1. Po pierwsze wyznacz cel

Oto kilka przykładowych celów, na które możesz nakierować swoje reklamy. Możesz zwiększyć: świadomość swojej firmy, zaangażowanie, konwersję lub nastawić się na generowanie leadów do witryny.

2. Ustal grupę docelową

Zawsze myśl o swoich obecnych, a także przyszłych klientach. Zastanów się i odpowiedz na pytania:

  • jakie treści im się podobają?
  • kim są?
  • czym się interesują?
  • jakie korzyści mają z Twojej firmy?

Uzyskasz obraz, na podstawie którego można tworzyć reklamy skierowane do konkretnej grupy osób. Skuteczna reklama musi przemawiać do wybranej grupy.

3. Określ swoje przesłanie

Jasna i konkretna wiadomość to istota skutecznego przekazu reklamowego. Ma za zadanie wzbudzić uczucia jej odbiorców i w ten sposób zachęcić do działania. Emocjonalny zaczep w przekazie jest istotny.

4. Wybierz swoją platformę

Reklamy wideo nie muszą być umieszczane tylko w serwisie YouTube i istnieć jako pre rolle. Są też obecne w mediach społecznościowych na Facebooku czy Instagramie.  Wszystko zależy od tego, gdzie Twoi odbiorcy spędzają czas.

5. Twoja reklama wideo – nagraj ją!

Ale nie kopiuj go z TV! Wybierz odpowiedni styl wideo. Udoskonal swój skrypt. Zastanów się nad dialogiem, który zależy od tego czy używasz lektora, tekstu do wyświetlania wiadomości, czy aktorów. Popracuj nad scenorysem. Scenę wideo planuje się według sceny lub slajd po slajdzie i stwórz chwytliwą historię czy studium przypadków. Teraz zbierz swój firl i edytuj go w kreatorze wideo, gdzie dodasz fragmenty wideo lub obrazów. Możesz dodawać tekst, animacje, muzykę. W ten sposób uzyskasz efektowną i ciekawą reklamę! Zwracaj uwagę na wytyczne dotyczące reklam – każda platforma ma swoje. I pamiętaj pierwsze wrażenie jest najważniejsze.

Przykłady reklam wideo:

  1. Amazon
  • Dermena
  • Geico Insurance
  • ING Bank Śląski – zero waste

Uzyskaj już dziś darmową wycenę!

Zapraszamy do kontaktu z nami – Twórz z nami swoją markę! – https://crept.pl/contact/

Jesteśmy czołową agencją reklamową w Polsce, więc naszą siłą jest umiejętność tworzenia skutecznych materiałów reklamowych, które nie tylko przyciągają uwagę, lecz również generują zyski.

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Potrzebujesz nietuzinkowego projektu?

Zacznijmy współpracę!

Zamów darmową wycenę
  • right image
  • Left Image